link href='
 

Tuesday, February 1, 2011

kesah 4 makhluk

hooooooooyaaaa... hehehe~ baru2 (sabtu) nie seorang kawan sejak zaman sekolah menengah hingge arini ajak ki KUANTAN... heee~ so join la... bangun la di awal pagi... ya Allah sejuk nye... da mcm musim sejuk kat korea da rsenyer.. patot la org korea pkai jaket tebal2 egt kn eksen je lebih... Malaysia ni mne de musin sejuk musin hujan adela... tu pon sejuk thap mlas ase nye nak mandi... mule2 smpai KONTAN cri ATM nie... bahaye duit bwk dri umah...hahaha~ yela tu... so pegi la kami 4 (aku..piah..ain..suhana..) org nie cri KHURAFAT.. cri tiket wayang la...  wayang lambat lg so pegi makan KFC la. masuk je wayang aku da xsenang duduk da... spe yg penah tgk wyg cite hantu ngan aku tau la perangai aku.. bkn kt wyang je kt umah tgk cite hantu pon mak bangun terkejut dgr aku jerit... hahaha~ takot tp sape suh tgk... betul la da tgk cite hantu mestila jerit xkn gelak plak.. tp itula yg dorang ni wat mse tgk KHURAFAT... ade ke dorg gelak kt aku.. dala duduk sebelah couple ni.. aku gerenti msti couple tu dok mengate aku pas tgk cite tu.. ade stu part tu aku je jerit... malu nyer!!!!!!!!... adegan gelak2 xabis kt wyg smbung plak dlm kete..mmg syiok dorg ni gelakkn aku...sabor jela...
cite die ok2 jew tp cite hantu melayu yg aku rase leh than tkotnye..
pastu nk pegi byar parking... ade insident lucu mse ni..yela ktorg salah masok tiket parking kt tempat duit..cuak gak sbb kt belakang rmai da do beratur nk byr parking.sweet gilew pengalaman..hehehe~ pastu jln2 pegi MEGA anD TC..parking ssh gilew nk cri ntah bpe kali pusing daaaa..sempat la aku shopping bju.. pastu balik..sepanjang pegi dan balik bnyk la kesah2 lame yg ktorg borak kn.. sje nk mengimbau zaman2 kegemilangan sekolah2 dolu2...
enjoy sgt dpt keluar ngan korang...


 makan time..


 piah

ngaaa...


P/S- thanks korang sebab kite ENJOY sme2

2 comments:

syakirah samat on February 1, 2011 at 5:48 PM said...

uit !!!! pergi ta ajak ta ape2..huhuhu..:(

Suhaila Sharuddin on February 1, 2011 at 6:09 PM said...

hehehe~ jgn sedih2... ni pon plan last2 minute.. nnti kite jln2 sesame..huk2

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting