link href='
 

Friday, February 25, 2011

merapu merepek mengarut

Adushhhh!!!!
2 minggu berturut2 jadi penghuni Kuantan..
pape janji dapat makan dapat tido pon da cukup..
aritu ade conversation serius ngan kakak tersyg.
memang serius tahap urusan seri baginda la...
ade ke patot aku pegi tanye soalan ntah ape-ape jek kat akak aku tu..

aju: akak bile adik nak dapat anak buah???
akak: awk pegi ambik anak pastu ambik buah

 kan da kene sejibik.. 
ape punyer soklan la tu..
egt akak aku tu peramal jodoh agaknyer...

aju: nnti ade anak buah nak bg pnggil pew ek??? untie???
akak: untie??? cam tue la bunyi die..
aju: uthe??
akak: kurang sesuai la.. 

leh plak akak aku dok join skali angan2 aku yg ntah ble agaknye tercapai ni..
ni sbb kes jeles la tu yela sume member2 da ade anak buah...
ade bibiq la..acu la...cik yah la... aku pon nak gak...
tapi kena rancang dari skrg ni calon2 name yg sesuai ble da ade anak buah..
kalu korang2 ade2 sumber yg leh dipercayai ataupon cadangan2 yg bernas lagi padat 
jgn segan2 bagi sugestion..
cadangan anda amat dihargai..
jgn risau sbb xde cadangan di tutup kt sini...
haishhhh xsabau nyer...cepat la kawen akak2 ku sekalian..

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting