link href='
 

Saturday, February 12, 2011

+Muhammad Rafeqal+

Salam... lame da xupdate belog nie... hee~ 
jeng..jeng..jeng... tajuk kali ni name seorang jejaka la...
hahaha~ adakah jejaka yang bernama di atas ini adalah buah hati aku..
kekasih baru..????
siapa kah gerangan nye empunya nama ni... orang nye sangat encem..
die ni baru lagi muncul dlm hidup aku.
walaupon bru tapi memang aku cukup suke tgk muke die.. 
orang kate da jatuh cinta gitu.. hikhikhiks..
 poyo jew jatuh cinta..
memang xjemu la tgk muke die.. 
pertemuan pertama kita orang ni unik sikit... dekat hospital.. hehehe~
kali pertama tgk die memang da terpikat abis la...
kalau korang tgk pon mesti terpikat..
betul ramai kot yg datang tgk die mase kat hospital..
sore die memang ade ciri-ciri seorang lelaki hee~
sore die nyaring tapi merdu... haishhh camni la kalu orang da gile bayang... kentut pon bau wangi kan..
mesti korang tertanye-tanye kan sape die ni... 
jom2 kite sme2 tgk muke encem die...


ni la die tuan punye name...Muhammad Rafeqal.. encem+comel kan..
geram gile kot tgk die... pipi lembut.. kecik jew...
haishhh.. bile tgk die rase x sabar nak ade anak sendiri..
sudah da... gatai nak beranak da ke aku ni...xmau2

die ni sebenar nye sepupu aku.. baru lahir selasa (080211) aritu..
btw kite same2 lahir bulan february..suke...yeyyyyy...
xpuas ag tgk die..ade lagi gamba... meh2 kite tgk wajah2 comel dan wajah kesayangan hamba...

geram tol....comel..



* Aku nak doa kan semoga die nie jadi kebanggaan dalam keluarga... jadi anak yang soleh bile da besar...jangan nakal2 tau.. cepat2 la membesar dengan sihat..kiss ckit kat pipi rafeqal...muahhhhh...

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting