link href='
 

Monday, January 31, 2011

+nothing to something+

salam... hee~ bertambah lagi umur aku... syukur alhamdullilah Allah still bg peluang tuk aku idup...
so sempena umur da bertambah nie kne la jd matang skit kan.. 22 tahun kot bukan 2 tahun...
aku rase bertuah gak la lahir dlm bulan due ni.. hehehe~ yela satu kuala lumpur kot cuti sempena bufday aku.. hahahaha~ perasan giler minah nie.. padahal bufday sme ngan hari wilayah... tp bangge la beb...

5 senarai kesyukuran SUHAILA BINTI SHARUDDIN
1- syukur sebab dapat family yg sentiase sokong diri aku ni
2- syukur sebab dapat kawan2 yang sentiase ade kat sisi mse ssah ngan senang
3-syukur sebab masih lagi ade peluang sedut udara bumi ni lagi
4-syukur sebab dilahirkan sebagai seorg muslim
5- paling utama syukur dgn sume kurnian Allah pade aku....

bnyk yg aku plan dlm idup aku sempena umur 22 nie... hee~ harap2 ape yg aku wish akn jd real...
thanks a lot pade family..kwn2..musuh2...n sape2 jek yg kenal insan yg bername SUHAILA BINTI SHARUDDIN nie.. sbb dengan ade nye sokongan, dorongan dri kalian2 menjadikan aku dri  
NOTHING to SOMETHING la..

 so HAPPY BUFDAY To me and HAPPY WILAYAH DAY

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting