link href='
 

Wednesday, July 20, 2011

Selamat Pengantin Baru

Dah kawen dah sepupu (sebelah abah) aku sorang nie...
dulu time kecik-kecik duk main sama-sama even tak rapat mane pon..
terase diri aku tua la pulak yela sepupu aku ni sebaya dengan aku...
yela kan umur makin meningkat bukan makin menurun terime lah seadanye..
Aku dengan family dijemput untuk memeriah kan majlis..
dapat la beramah mesra dengan saudara-mara sebelah abah yang memang rata-rata aku tak kenal..
almaklum lah jarang sangat bertentang mata sejak Arwah Abah xde nie..
So, jom usha gambar my cousin yang kitaorang panggil Along..
bukan Along bukit beruntung ye...
kepade sape-sape yang kurang pasti
Along kat sini bermaksud gelaran untuk anak sulung..

perjalanan ke rumah pengantin..

Aku dan Along
ambik berkat lah konon2..



Ayah pengantin Perempuan

Emak Pengantin Perempuan (adik Abah)

Hantaran Putih (Lelaki) Hijau (perempuan)

Flower Girl


Aku dah rafeiqal

Selamat Pengantin Along...

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting