link href='
 

Thursday, July 21, 2011

Aku Tengok Bola

selamat pagi JUMAAT....
semangat kot pagi-pagi bangun hari ni...
semalam (khamis) aku layan bola... 
duk depan TV tengok MALAYSIA VS CHELSEA
bukan senang nak tengok aku habiskan sisa2 hari aku tengok bola
sebab aku tak adelah peminat tegar bola sepak ni..
tapi sekali sekala layan jugak lah sebab akak No2 peminat sport kan..
bile tengok je senarai pemain semalam adelah name beberape pemain dari CHELSEA yang familiar cam Lampard, Terry, A.Cole, Torres, Drogba... itu je pon yang aku kenal..
pemain Malaysia langsung xde yang aku tau.. peminat ke tu??? kuikuikui~  lupa daratan betul lah..
Hairuddin, Aidil, Fahmi, Zaquan aku kenal la jugak..
semalam baru lah berpeluang berkenalan dengan pemain2 MALAYSIA..
Btw saje nak bagitau ade seorang pemain dari 
Maran, Pahang Wan Zack Haikal
mula-mula start game tu aku santai2 jela tengok siap bole sumbat durian lagi dalam mulut
bila dah 2nd half dah xde santai2 dah.. semangat kesukanan dah mari..
kecoh satu rumah nie aku tengok bola.. dah macam aku pulak main kat dalam TV tu..
tu baru tengok kat rumah tu boleh lah eksyen tergolek terlentang tapi kalau kat stadium tak tau camner plak keadaan nyer..
Game semalam memang gempak lah walaupon Malaysia kalah 1-0 dengan Chelsea..
tengok lah badan Chelsea masing2 dua kali ganda badan Malaysia.. tolak guna bahu je dah jatuh..
Kaki masing2 halus je beza ngan kaki Chelsea.. mesti penat nak kejar bola..
tapi proud lah dengan Malaysia semalam terutama dengan penjaga Gol die Farizal Marlias
tabik spring sme die.. baik punyerrr jage gol.. syabas seribu kali syabas buat anda..

Malaysia vs Chelsea
21 July 2011
0-1

ternyata dalam diri aku ade semanagat kesukanan rupenye.. tahniah2..
Tanpa segan lagi silunye aku mengatakan bahawa mulai saat dan detik ini aku akan bergelar peminat sukan bola sepak.. boleh???
Piala Dunia 2010 aku tengok kot..

Semoga sukses HARIMAU MELAYA


p/s= sape-sape yang murah hati nak bagi tiket free tengok bola carilah aku ek
teringin gak nak bersemangat dekat stadium..
kemurahan hatimu amatlah aku hargai...

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting