link href='
 

Thursday, July 28, 2011

Persinggahan Demi Persinggahan

Temerloh-Raub-Bentong-Temerloh
jauh tak perjalanan aku??? hehehe~ dalam Kawasan Pahang je..
Actually, tujuan utamanye nak ke Raub sebab NGAH (dua pupu) buat Kesyukuran sikit menyambut anak ke-4 die yang lahir awal bulan 7 hari tu..
sekali dengan kesyukuran menyambut bulan Ramadhan yang around the corner je...
sebelum tu singgah klinik dulu sebab akak No 2 nak mintak ubat..

TEMERLOH

Ambik ubat dekat Klinik Rajesh kat Temerloh...
RAUB
comel tak??? ini lah anak yang diraikan NUR AINI MARDIAH



Suasana dekat RAUB.. aku datang agak lambat sikit so, dah tak ramai mase tu..
datang-datang terus tengok baby n terus pergi makan..
banyak jugak lauk dalam 10 jenis..
bayangkan kena ambik nasi sikit je sebab takot tak muat pinggan lauk penuh keliling..
yela kita mesti nak rase semua lauk kan??

pic dengan anak-anak buah..

Nani n Slurpee

Aku n slurrpee dekat Bandar RAUB.. 
yang lawak nyer ni first time beli slurrpee sebab selalu makan orang beli..
puas aku dengan Akak aku yang sulung bising2 dekat situ tak tau nak isi macam mane..
sangat lah kuno kan??
nak sanagt merase haa ambik lah dah sampai tumpah2..

BENTONG
Balik ikut BENTONG so singgah kejap dekat TF Bentong beli
tadaaaaa.... kebab femes dekat Bentong
dari zaman akak aku Teknik Bentong lagi dah ade..
lame tu... Alhamdullilah masih ade lagi..
roti john die memang marvelousssssss
makan sambil jilat jari tangan tau.. yela xkan jari kaki plak...

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting