link href='
 

Tuesday, July 26, 2011

Rajinkan Diri

Ahad (17/07/2011) aku telah merajinkan diri aku ke Kuantan
sempena Karnival Kerjaya dekat Hotel Zenith...
Aku pergi naik bas je dengan adik aku Suriani n my best friend  Piah...
sampai kat sana Akak Sulung aku Suhana datang jemput..
berkampung lah kitaorang ni dekat rumah akak aku tu...
sebelum tu kitaorang pegi soru (makan) dulu isi perut yang kelaparan...
Pukul 10 dah boleh masuk Dewan.. kesian Piah kena daftar mengundi sebab die belum daftar lagi
apelagi rajinkan kaki jenguk2 gerai-gerai pameran...

Program: Karnival Kerjaya
Vanue: Hotel Zenith
Date: 15(friday) 16(saturday) 17(sunday)/07/2011


 Piah n Nani




 Pas Lawatan..
kalau xde stiker ni tak boleh masuk


 Piah dan stiker n air SPR free

 Akak sulung

Aku n best friend (Piah)

Balik tu sempat lagi tengok wayang cerite FLAT 3A
boleh tahan lah tapi takdelah seram sangat pon
Nice story

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting