link href='
 

Wednesday, March 30, 2011

i'm SINGLE !!!!!

i'm not double...
i'm not triple...
i'm not combo...
i'm single....

jangan salah faham dengan tajuk entri nie.. tapi memang aku single la sebab belum berumah dan bertangga..
tapak pon belum ade.. 
semenjak tak pegang tittle student ni aku memang bosan sangat.. dunia aku cume on9..makan (opkos la).. minum..novel..bermastautin umah my sistar..n buat perkara2 wajib (mandi,solat,ulang-alik pergi toilet)
kalau stay rumah my sistar lagi lah.. memang terase single betul lah..
di sebab kan my sistar tu duduk share2 dengan bebudak rumah die aku memang jarang sangat tunjuk muke nie..
nak ke dapur masak apetah lagi lah.. bukan sebab malas..(dan2 jew)... rumah orang kan tak berape nak biase lagi..so, berdaulat nyer aku tunggu my sistar balik bawak makanan tuk aku...kalau aku ade partner dah lame dah aku dating kat bandar KUANTAN tu...tapi tu hanye kalau...
tv nak menghadap pon tak ade.. kesian nye la kat aku time tu..

              menu tengah hari

tengok lah makan tengah hari aku... sedap nasi ayam..itu pon beli punyer... kalau masak sendiri jimat sikit duit kan...
kalau kat rumah memang aku masak lah tapi ni rumah orang memang mood tak ade lah masak..
tak tahu aku ni kurus ke gemuk bile duduk rumah my sistar.. makan tak selalu macam kat rumah.. tapi kalau duduk rumah aku banyak wat activity..kalau kat rumah my sistar keje aku tunggu dan tunggu dan tidur...


                       menu makan malam

                 satu untuk aku satu untuk my sistar

                           my choice...

                    my sistar's choice..


kalau dah betul-betul bosan dan rajin baru lah aku ajak my sistar keluar.. tapi bile keluar lagi lah blur sebab tak tau nak ke mana and nak beli ape..dah macam tak ade tujuan pulak keluar..
my sistar pon beli la something sebab dah tak tau nak beli ape dah.. korang nak tau ape yang die beli.. memang bende tu tak penting sanagt la buat orang2 yang umur macam my sistar tu..

benda satu-satu nye di beli..

memang kalau hidup bujang/single ni selalu camtu kew??? sentiase bosan...bosan..dan bosan...
perlu ke aku cari partner?? kalau dah ade partner confirm ke hidup dah tak bosan...??? 
tapi walaupun bosan aku bahagie jew...tak ade masalah..okey kot kalau single..
aku tak malu kalau tak ade partner..dengan bangga nye aku cakap 
i'm SINGLE.....(for now)

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting