link href='
 

Sunday, March 6, 2011

sweet nyer DIA macam jagung...

Lepas solat subuh aku bersiap-siap dengan semanagt waja maju jaya nyer nak berlengkar balik dalam selimut...sejuk ooooo.... 
ni la mase yang baik punyer nak menanyam mimpi...
da pikir da nak mimpi ape pagi tu... 
apa lagi sepantas kilat aku tarik selimut..
tibe-tibe aku dengar satu suare yang memang x asing dan xboleh disangkal lagi..
suare mother la...
ala macam mane mother boleh masuk mimpi aku nie...
ceytttt rupenyer mimpi belum action lagi la.. 
baru nak rolling camera...


mak: hari da pukul bape nak sambung tido lagi
 jgn salah sangke ye kawan2 tu bukan pertanyaan tu tapi perliaan..
tibe mother panggil name aku...


mak: Aju....Aju..
aku: ermmmmm....
mak: jom pegi jogging sampai lebuh..


terkejut terpegun tergamam tapi still lagi bawah selimut...


mak: jom la jogging jalan sampai lebuh jew..
aku: sejuk la mak pagi-pagi nie..


sweet kan my mother ajak aku pegi jogging... so lovely..
mak korang pon mesti sweet gak kan...
yela sume mak dalam dunia ni sweet2 belaka..
xde mak yang xsweet... 
tu la cume nyer...
anak-anak jew yang xbpe nak sweet cam aku ni sume ade pahit tawar masin masam sume merase...


pagi tu mother belanje nasi lemak..
mane penah mother xbelanje ko cik suhaila oiii
ko duk umah sume keluar duit die..
2 bungkus kot aku bantai...satu pagi satu tuk petang...
nasi lemak kan feveret aku..


TIME KASEH MAK!!!!
love u so much la...

p/s= sorry mak sebab xteman pegi jogging...mmg anak xsweet la aku ni..haisshhh

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting