link href='
 

Friday, March 25, 2011

congratulation..let celebration....

fuhhhhhhh!!!!!!
Alhamdulillah syukur pada Allah s.w.t.
akhirnye pernantian my second sistar berakhir..dia dah dapat keje.. yeahaaaaaaaaaaa!!!!
akak yang dapat keje adik plak yg suke lebih...(suke ade makne tu)
So, minggu lepas (20-03-2011) kitorg clash ngan nak anta my lil sistar balik MRSM MERSING ngan nak anta my sistar pegi training dekat BANGI..
So, plan nye mother ngan my second sistar ni pegi KL la n aku ngan akak aku yang sulung n adik bawah aku pegi JOHOR la anta si bongsu ni blik..
di sbb kan perjalanan yang panjang lagi jauh tu.. aku memang la ngantuk yang amat...
adik aku dua orang tu da dibuai mimpi ntah ape2 aku terkebil-kebil la tahan ngantok..
yela sbb takot akak aku ngantok gak tu yang teman die tu...kalau ade mother memang mother tak tido.
dala masa tu hujan lagi la sedap mate ni berkhayal..
sampai2 si bongsu mengidam KFC plak... tanpe menghampakn hasrat die sbb kesian
mother xde hantar die kali ni kitorg pon ekot jela...
pastu pegi shopping barang2 skit tuk si bongsu ni n makan kat sekolah die..
solat sekejap pastu kitorg balik...



selamat berjuang ye wahai kakak ku.... bile gaji jangan lupe adikmu ini...


me and my younger sistars

mother


ber"picnic" di kawasan sekolah...



0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting