link href='
 

Monday, May 2, 2011

special guest from KL

Tengah syok melayan fesbuk petang jummat(29mei2011) tibe-tibe dapat kol dri AIN HIDAYAH...
ingat kan ade hal urgent ke pe... 
rupenye nak ajak ambik special guest (ANIS)  ni kat highway...
siap pon ala kadar je sebab ingat just nak ambik die je.. SUHANA pon ade jugak...
cari punyer cari kat rawat dan rehat Temerloh...ala ayat bukan maen lagi.. R&R sudah... 
tak jumpe tetamu khas ni tadi...
die kte duk kat depan surau tapi Ain cari takde pon..sampai tersalah tengok plak...
rupenyer die duduk kat tol Temerloh tu.. Sian nyer la tengok...
dengan tak makan nyer... muka dah mencuke abis da... 
lepas jew ambik die kitorg terus bawak die pegi jalan-jalan...
pegi ambik baby(kucing) AIN  name bot ehem ehem...
dah tu hujan lebat + jemmed plak tu.. pelik jugak jammed rupe nyer ade xcident dekat hospital Temerloh...
kitorg lepak rumah AIN sbb tetamu special ni duduk umah AIN selame 3 hri 2 malam..
seronok tengok AIN mengembale kan kucing die... ade due ekor..
aku ni bukan tak minat kucing tapi agak geli sikit...
comel-comel jew kucing die...
lepas magrib baru la kitorg kuar bawak cik ANIS ni pegi makan... 
sebelum tu singgah pasaraya kejap sbb cik ANIS ni nak beli something..
sepanjang perjalanan memang tergelak aje ngan cik ANIS ni... 
yang best nyer tengok die ngan SUHANA cam da lame kenal jew..
sebenarnye ANIS ni kawan satu teknik ngan aku n AIN... 
SUHANA plak kawan sekolah menengah PAYA PULAI...
dorang mudah rapat je aku tengok..
kitaorg makan kat TERATAK TOMYAM...
 AIN  yang cadangkan.. tapi memang besh la smpai aku leh rekomen dekat akak aku tempat tu..
Makan smbil2 cerite2.. smpai masuk cite pasal Pengetue Teknik...tersedak agak nyer die kat rumah...
puas meneke smpai telefon org punyer la tak ingat name pengetue...
jom usha gamba....


selamat berkenalan ANIS-SUHANA

AIN+ aku



seronok sangat dapat bergelak ketawa ngan mereka2 ni.. enjoy sangat...
Esok nyer pegi rumah ARDA plak.. mak die siap prepare Laksa lagi... 
Thanks la kat AIN,SUHANA,ANIS n ARDA yang menceria kan jumaat dan sabtu aku..
seronok sangat... unforgettable memori... SAYANG KORANG....

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting