link href='
 

Saturday, May 7, 2011

2 days with Nadzirah

wah..mesti senyum lebar Nad kalau tengok tajuk entri aku...
kalau nak tau Nad ni salah sorang my BFF..
So, die ni baru jew abis blaja dekat Politeknik kat Peneng..
lame tak jumpe aku ajak la die pegi jalan-jalan sambil-sambil usha keje..
mane tau kot-kot ade keje yang best menanti dekat bandar tu..
maklum la bosan duduk rumah aje kan...kalau keje bole jugek tambah duit poket..
So, die datang ambik aku kat rumah sebab aku tak ade lesen lagi...
lepas aku bank in duit for adik bongsu aku.. mula la perjalanan kitaorg untuk meng'usha' keje-keje kosong..
banyak jugek keje tapi sume nyer kene syif..kalau lah aku ade lesen dah lame dah aku bedal aje mintak keje..
lepas penat usha-usha tu kitorg singgah nak beli air dekat kedai burger.. aku pon sempat beli sebijik burger..
tak ade keje lepas tu kitaorg lepak tepi sungai pahang ambik angin petang.. angin la sangat kan..
borak punye borak xsedar hari da petang.. tu la mengimbau kenangan ni memang sehari pon tak cukup..
jom usha gambar..

Bandar Ikan Patin...

cik NAd....
Sopan nyer la anak dara ni...isk3
snap before balik....


Ayu nyer die...

sebelum balik masing-masing kelaparan kot.. lupe yang belum makan tengah hari..
mule-mule tu ingat nak makan KFC ala yang baru tu chicken chop.. 
tapi memikir kan takot kene saman so decide pegi makan kat Tunas Manja yang baru bukak..
aku pon tak penah jejak kaki ke sane lagi..
masing-masing tak tau kat mane Tunas Manja tu.. bole kitorg terlepas pandang simpang masuk die..
nasib depan ade u-turn...
wah.. dah macam megamall Kuantan plak tengok.. kagum kejap..
masuk-masuk terus jumpe food court die.. ape lagi terjah la sizzling
bukan senang nak jumpe sizzling kat Temerloh ni..
aku order Mee goreng lada hitam n Nad plak Yee Mee..
makan la kiaorg berdue di temani oleh hingar bingar customer Tunas Manja tu..

sowie..bumbung jew nampak..hee~

ni aku punyer...


ni Nad punyer...

balik tu singgah hospital mane tau ade keje menarik kew.. 
sampai-sampai jadi mati kutu sebab tak tau nak tuju kaki kat mane..
aku yang dengan perut bikin hal nye... last-last sekali tanye macik guard tu..
die pon tunjuk la cara-cara nak pegi tempat yang kitaorg cari tu..
rase-rase boleh sesat jugak la..menakot kan je.
yela sebab besar..kalau aku sorang-sorang tu memang da sesat da..
tapi nasib tak brape nak baik la.. pejabat da tutup...sempat la kitorg snap2 pic..


so datang la kitorg keesokan hari nyer..
datang tu terus pegi pejabat then isi borang.. pastu terus pegi bandar ambik adik Nad..
sebelum balik enjoy kan perut dekat Secret Recipe...


ini lah kek pilihan hati aku..

same tak muke dorang???

sky juice jew...

yang ni pilihan NAd...


dapat extra fork..

kyusuk nyer melayan fesbuk...

tak ade motif...

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting