link href='
 

Saturday, May 7, 2011

Kasihnye MAK


ini la Mother kesayangan aku..

"Being a full time MOTHER is one of the highest salaried jobs since the payment is pure love....There isn't a day of the year that you aren't special to me MOTHER..
I want you to feel the way you make me feel...Happy MOTHER's Day..
♥♥♥ u MAK!!!!"

Wah!!! bukan senang nak cari ucapan khas ni... so sempena Hari MOTHER ni.. aku pon tak nak la melepas kan peluang keemasan nak ucap kat Mother aku kan..
Bagi aku Mother is the best Mom in the world.. bagi aku la kan.. kalau korang mesti la Mak korang kan..
kelebihan Mother aku ni die memang pandai masak.. kalau die masak memang kalah la anak-anak die...
selalu nyer MOther ni tak hampe kan anak-anak die...
mintak la suh masak ape-ape pon mesti die masak kan.
aku dulu kan duduk hostel so, bile sesekali balik tu demand mesti ade.. 
sebelum balik tu tepon Mother suruh masak ini lah itu lah... 
So, balik tu mesti Mother masak..
baru-baru ni Mother buat Nasi Impit Kuah Kacang..
bukan senang nak dapat time bukan raye camni... 
selalu nyer setahun sekali jew merase..tu pon kene tunggu raye... 




Thank Mother for everything...
 I owes u much..
Nak cite banyak pon nanti orang kate puji Mak snediri lebih-lebih pulak kan..
pape pon Mak kite tu la yang terbaik dari pade pandangan mata kita kan...
sebelum terlupe almaklum la makan semut banyak sangat..
aku nak wish jugek la Selamat Hari Ibu pade Mother aku dan Mak-Mak seluruh dunia ni... 
yang bakal jadi ibu pon bole jugek...

Happy Mother's Day..


0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting