link href='
 

Tuesday, April 19, 2011

sama tapi tak serupa

Memang syok layan movie tengah-tengah malam...
dapat feeling sorang-sorang..
aku baru je download satu movie cite thai ni...my sistar no 2 yang suruh aku download this movie.. aku pon memang tak ade buat ape-ape pon kat rumah so, guna kan kemudahan yang ade lah..
lepas je abis download ini movie dan-dan tu jugak aku bedal tengok...
 tajuk cirite die A Little Crazy Thing About Love
first aku tengok cerite ni aku teringat cerite Angus Thong And Perfect Snogging..
cerite die lebih kurang sama dari segi suasana..persekitaran.. situasi..tapi tak serupa dari segi penceritaan..
kalau korang tengok kedua-dua cerite ini baru korang boleh tengok persamaan dan kelainan die..
satu lagi persamaan die ialah hero yang fulamak bikin aku cair kot... memang comel, kiut, handsome bangat lah... rase macam nak cubit-cubit pipi die...
hujung-hujung cerite je dah buat aku sedih..aku ni bukan boleh tengok cerite yang sedih-sedih ni...tak sedar ade je air mate meleleh..
cerita die memang sangat sedih... meh sini aku summary sikit cerita die..

mengisah kan seorang gadis yang kurang rupawan jatuh hati pade senior die yang handsome gile.. macam-macam lah die buat nak dapat kan cinta si senior tu...tapi senior ni tak pandang die pon..sampai die kapel ngan kawan baik kepada senior ni sbb nak dekat ngan senior ni.. akhirnya die luah kan rase cinta pada senior die time last persekolahan tapi si senior ni dah kapel ngan orang lain..rupe-rupenye senior die ni memang dah lame dah suke tapi boo layan jew...

tu la serba-serbi summary die.. kena la tengok kalau nak tahu kesudahan die.. besh la.. memang kena dengan jiwa remaja..
teringat zaman sekolah-sekolah dulu... aku pon camtu jugak...hehehe~ shhhhhhh diam-diam sudah..
pape pon selamat menonton ini cerite ye....


A Little Crazy Thing About Love



si HERO yang kacak

si HEROIN yang tak brape nak cantik tapi padahal comel je pon



Angus Thong And Perfect Snogging


si HEROIN yang kurang rupawan padahal okey jew

si HERO yang perfect (kononnyer)



bagi aku dua-dua sangat besh..
jalan cerita yang mudah difahami dan tak kompleks... 
bagi peminat cerita-cerita cinta remaja tu memang sesuai lah tengok this 2 movie..
tak rugi pon...memang besh...
kalau dah tengok sendiri baru leh bandingkan...

selamat menonton ye kawan-kawan


0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting