link href='
 

Thursday, June 16, 2011

Dah Sampai!!!!

Tunggu punyer tunggu akhirnye sampai jugak ape yg aku tunggu
ape banyak tunggu daaa...
dah dekat sebulan aku ber"konvo" tapi satu keping gambar studio aku tak dapat lagi..
nak jugak merase gambar aku ade letak kat rumah ni dengan siap ber"frame" macam gambar my sistars..
even adik aku yg baru form 5 tu dah ade graduation photo tau.. 
yela orang blaja MRSM kan...
sekolah pon tak panggil sekolah panggil Maktab.. jeles i tau...kuikuikui~
takpayah nak jeles sangat la.. sape suruh tak belajar pandai2..
tapi aku pun kire tergolong dalam orang yg pandai la jugak kan kalau tak takkan dapat diploma..
wah macam takbur je ayat.. sume makhluk Allah pandai2 cume ade rezeki dengan tak ade rezeki je kan???
(ayat pling berkesan untk menyedapkan hati)
wah lari tajuk ni...Suhaila back to the topik asal..
akhirnye dapat jugak aku bermegah dengan gambar studio sendiri...
yeahaaaaaa!!!!!!!! terase dunia ini aku yg punye..




Pasni boleh la tunjuk kat orang kampung....kuikuikui~ 
Siap jugak akhirnye naseb baik lah hasil memuaskan.. So, tak rugi la bayar..
bayar mahal hasilnye kena la mahal jugak...
pandai touch up muka aku...  
agaknye ambik kelas make-up kat mane la..hehehe~
Credit la to FERY SABAK STUDIO....thanks u la banyak2...



0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting