link href='
 

Thursday, June 23, 2011

Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

hari ini terase nak join satu contest la...thanks to MARLIYATI kerana meng'tag' name aku...

disebabkan ini first contest yang aku join so, semangat tu berkobar-kobar
mane la tau kot-kot rezeki ade kat sini tapi pape pon rezeki di tangan Allah kan???

Ini lah pemilik contest tersebut... comel kan orang nye..
kalau nak tau lebih mari kita terjah Cik Yana

jeng..jeng.
Ini gambar yang aku nak pertandingkan dalam contest ni..
gambar ni di ambik mase aku tengah Konvo dekat UITM Shah Alam bulan Mei hari tu..
aku rase gambar ni paling menarik bagi aku sebab aku dapat sharing this big day in my life with my VVIP in my heart iaitu insan yang bergelar MAK...
gambar ni di ambik didepan Dewan yang penuh dengan ibubapa semua graduan.. 
aku rase mase ni semua kongsi perasaan yang same macam aku gembira sebab segala usaha penat lelah dapat diraikan dengan parents masing-masing..
walaupun agak kelam kabut sikit mase ni dengan nak kena pulang jubah dengan nak ambik scroll dengan nak bergambar studionye dengan nak bergambar ngan kawan-kawan.. 
siap tengah snap gambar sambil on the fon...
tapi hati tetap puas rase nak Konvo berkali-kali pulak... 
yang paling terpenting ni aku dapat bunga yang aku sendiri request kot..
"Mak, adik nak bunga yg ade teddy bear" kuikuikui..
akhir nye dapat bukan setakat bear tp dengan ferero rocher sekali.. 
untungnye....
Mak memang tak pernah hampa kan anak-nak die kan...
so, ini la seba banyak yang aku nak kongsi dalam entri khas untuk contest ni.

apa lagi tag la dekat kawan-kawan:

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting