link href='
 

Tuesday, January 18, 2011

makhluk aneh....

tajuk ni mungkin kedengaran agak pelik sikit... tapi boleh la...ape??? siapa???? kat mne??? makhluk aneh nie sebenarnyer....ermmmm.. nie bukan makhluk asing ke atau sekaum sesuku sesakat dorang ke.. bukan sme skali..
makhluk aneh yg aku maksud kn nie ialah gadis...wanita...dan perempuan...ha'ah anda2 sekalian la...
bg aku perempuan ni adalah makhluk aneh ciptaan Allah s.w.t.... aneh ni bukan mksud nyer kite2 nie xserupe manusia bukan2x...
aneh yg aku maksud kn dri segi hati dan perasaan dorg.. kadang2 aku xfham ape yg seorang perempuan nk sebenarnyer..tp aku pon perempuan gak... ape yg aku nak selame ni ek?????

perempuan=makhluk aneh...
 cube korang tgk n kaji la kan perempuan nie hati dorang sgt2 susah nk teka... "hanya perempuan yg memahami perasaan seorang perempuan" bg aku ayat nie xleh pakai.. kalu betul la npe still ade lagi poligami and caras2 laki org.. kan????? 
reason aku anggap perempuan ni makhluk aneh sbb walau kena cam2 la dgn boyfriend ke bff kew still ag bileh trime.. kena tipu la kena main kayu tiga la... hati tu da xde rupa hati pon still ag boleh trime tu..
satu ag kalu perempuan suke kat sesorang still lagi suke walaupon da terang2 die suke kt orang laen...



kite sebenarnyer xtau ape yg ade dlm hati perempuan nie... luaran mungkin xsame dgn dalaman... yg luaran xsemestinyer lebih baik dari dalaman... so kepada laki2 di luar sane hormati la dan sayangi la makhluk2 paling aneh di muka bumi ini sbb satu hari nanti makhlk2 ni la yg akan menjadi isteri and ibu kpd anak2 anda....


aku juga tergolong dalam makhluk aneh.....yg ade hati....

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting