link href='
 

Monday, December 27, 2010

Family Days-part1

everyday is family days... kan3??????  so, alang2 da pegi KL tu ape la salah nyer stay lame sikit.. yela wlaupon antara TEMERLOH-KL ambik mase 2 jam jew tapi bukan slalu dpt g sesame ngan family...
lepas jemput wan & dee kt KLIA tu ktorg stay umah my cousin kt area2 KL la.. 
then bermula la cuti2 KL aku ngan family... besh kot dpt makan nasi lemak 2 hari beturut-turut.. makin berlemak la aku nmpak gaye nyer... Aktiviti aku ngan family mmg syok abis..first destination ktorg kat The Summit USJ... ni da masok area Selangor da sebenanyer...
mule2 ktorg g maen boling... hahaha~ nie first time ni pegang bola boling.. hisk3 sian kan tapi first time pon strike kot.. jgn maen2.. tgk tangan la.. berbedung okey...hihihi~ mule2 tu malu kt jiran2 lorong sebelah yela asyik jatuh longkang je bola...tp pastu hilang malu sebab dorang pon same jew... 


nila pemenang petang tu.. alah boleh la sebab da bese maen..
 pape pon congrratz la kepada Suhana 2 kali menang

action jela dgn bola tu.. yela maen xpndai kan..

hehe~ akak aku nie ble baling tuk org strike..
tp ble baling tuk dri sendiri xdpt plak... pape pon gud job

mane satu kaki aku pon da lupe...

patotnyer ambik mse game da abis tp malu la skor aku ciput jew...

mcm gaye aku ni melontar bola.. sek bek xsepak jew bola tu

kasut die cantek kot.. ase cm nk bwk blik umah..

habis jew maen boling pew ag jalan-jalan la kat dlm summit tu.. pastu g makan macD... lapar beb pas2 maen tu...pekene la prosperity...

yum..yum


pas makan tu ktorg lepak2 kt luar summit tu tunggu akak dtg ambik and bawak I-CITY... mase ni da mcm pak pacak da ktorg... pew lg kat depan bangunan tu ade gak lampu2 ktorg pon bergambar la dkt situ..


0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting