link href='
 

Tuesday, July 24, 2012

Steps by Steps

Alhamdullilah dah masuk hari keempat dah umat Islam menyambut Ramadan.. 
memandang aku sekarang tengah cuti lama.. memang tersangatlah banyak masa lapang.
terlebih-lebih masa lapang tu aku belek-belek balik buku nota penting aku yang ala-ala diari tapi bukan.
nampak balik list-list impian yang aku nak capai 2011 onward.. 
bila tengok balik demand jugak aku ni. Impian nak yang havoc je.
Ada di antara list-list tu yang dah tercapai salah satunya nak sambung Degree dan ada jugak antara impian-impian aku tu sedang aku laksanakan. Secara jujurnya memang banyak list Impian aku.. lebih dari 20 list.. semua orang ada Impian masing-masing kan, so tak salah kalau kita ada impian sambil-sambil tu berusaha lah nak capaikan impian tu..
Walaupun susah macam mana pun aku tetap nak capai ape yang aku dah list kan tu tapi soal-soal ni bergantung kepada rezeki cepat atau lambat..
So, makan masa sikit bak kata pepatah omputih

I May Not Be There Yet.... BUT I'm Close Than I was Yesterday... 


InsyaAllah selangkah demi selangkah aku menapak punya lah nak mereliasasikan semua impian aku..
ada orang kata kalau kita berusaha betul-betul untuk satu perkara InsyaAllah Allah permudahkan jalan kita padanya.
Impian tak semestinya dari segi jasmani atau fizikal semata-mata boleh jadi jugak dalam bentuk rohani dan keperibadian.
bila kita dapat apa yang kita nak tu feel dia memang sangat puas hati.

Antara list-list impian aku yang tak berapa nak Private and confidential yang boleh aku bagitau



taraaaa!!!!!
orang kecik-kecik dah start menabung ni tak dah tua baru nak menabung
tak kisah lah asal ada dari tak ada langsung..
So, ni salah satu impian aku yang aku boleh share.. 
yang lain tu biarlah rahsia.. 
nak list kat sini sampai esok tak abis lagi..


So, apa yang aku nak sampaikan kat sini.. bukan nak wat dedikasi lagu ke ape ke cuma nak bagitau betapa pentingnya Impian tu pada seseorang. 
Semua orang dalam dunia ni ada impian dan harapan masing-masing
jangan Give Up dan terus kan berusaha sampai Impian tu tercapai..
Good Luck semua!!!!! 












0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting