link href='
 

Monday, February 20, 2012

Genap 23

Makin lama makin susah nak update blog ni..
Ikhlas bukan malas tapi mood taknak lekat itu yang dah berbulan-bulan menyepi itu..
demi belog yang baru setahun jagung nie aku gagahkan diri untuk update..
01 February 2012 baru-baru nie bufday aku yang ke-23
Alhamdullilah naik satu tahun lagi...
So, bila umur pon dah naik ni macam2 lah yang ade dalam pikiran..
terfikir nak jadi lebih matang sesuai dengan umur..
terfikir nak buat sesuatu yang membanggakan diri dan orang-orang sekeliling
terfikir nak berubah kepada yang lebih baik walaupon sebelum ni memang baik..
terfikir nak itu terfikir nak ini...
Kawen???? ohhhh belum lagi terfikir ke arah itu..
jujur sejujur jujurnye aku tak bersedia..
sebab rase tak mampu lagi jadi ISTERI yang sempurna untuk Suami..

Sempena dengan birthday yang ke-23 nie aku nak bagi ucapan untuk diri sendiri..
semoga aku terus success di dunia dan di akhirat
semoga terpelihara Iman, Hati, Maruah Dan Nasfu
Terima kasih Allah..
Terima kasih Mak & Abah
Terima kasih Keluarga
Terima kasih Sahabat

tak pernah di buat orang pakai lilin besar gedabak sambut bufday..
tapi takpe unik sikit...

Thanks Sahabat sebab sentiasa ada waktu susah senang..

L.O.V.E
Ini panorama bukan macam nak sambut bufday tapi macam nak propose



U  L.O.V.E  I


Hadiah berharga untuk aku tahun ini adalah dapat sambung Degree dekat UITM Segamat..
Syukur sangat-sangat Thanks You Allah.. Mak, this is for you...

Thanks jugak untuk N.I.A.G sebab wish bufday walaupoonnnn.....

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting