link href='
 

Saturday, August 20, 2011

black N white

Disebab kan aku duduk dalam Negeri Pahang yang memang Makmur sentiase nie..
aku memang suke tengok Bendera Pahang.. kalau cakap tak suke nanti orang kate lupa daratan pulak..
tapi jujur dari lubuk yang paling dalam aku suka and bangga dengan Bendera Pahang..
nak tau sebab ape sebab bendera Pahang tu unik dengan corak dah warna die... 
unik sebab die takde ape-ape gambar just hitam dan putih.. tak ke smart gitu...


di sebab kan itu aku suke tengok benda2 yang balck and white nie tapi tak termasuk cicak punye najis ye...
hehehehe~
hitam putih ni banyak berkait rapat dengan aku jugak bukan setakat aku duduk Pahang

 kereta kakak-kakak ku...
myvi best dan myvi lagi best....
ni yang buat aku berkobar-kobar nak ambik lesen nie..
yela lepas ni pilih je nak bawak kete mane.... hehehe~ (ambik kesempatan)
yela kete akak kete adiknye jugak kan???



Headfone
Hitam-Beat by Dr dre
Putih-Sony

tak tau lah kalau tengok ape-ape barang aku suka warna hitam n putih
sebab die nampak smart..
White kan suci bersih lembut...
black kan menawan....

0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting