link href='
 

Saturday, November 20, 2010

||| my "kesayangan" |||

salam sejahtera ...
hari ni cm  aku nk cerita skit  pasal  brg2 kesayangan aku..
actually bnyk brg2 yg jd kesayangan aku tp
di antara banyak2 tu ade beberape yg aku  pling syg..
mse aku ngah tulis ni aku  ade kt dpn tv ngah tgk badminton
final sukan asia...  selingan jup eh...
congratulation tu Malaysia  yg dpt bwk blik pingat perak.. papew pon u guys did a good job
tahniah again to  beregu negara...
sambung blik..brg2 yg aku plg syg tu antaranyer...



ini antare koleksi2 novel yg aku kumpul sejak zaman sekolah2 dolu2..

ni pon sebahagian jew sbb ade yg ilang la....





nie plak external hardisk yg dlm die bnyk sgt korean nye cerite...(500gb)

 my laptop.. da bnyk berjase ni sepjg 2 taon lbih ngan aku


 mp3 sony yg aku idam2 kn akhirnye jd milik aku... kecik,comel n senang bwk mne2 (1gb)


fon kesygan sony(max) and nokia(cel) yg sgt pnting


bear adiah from cik shofiah and cik pain pon aku syg

ni sume brg2 kesygan aku.. actually ade 1 ag iaitu dear DIARY... tu lg syg sbb 
kt situ segala luahan n pandangan aku tulis kt situ....
kalu lah brg2 kesygan aku ni hilang rsenyer seminggu aku nangis
xhenti kot....


0 comments:

Post a Comment

 

SUHAILA SHARUDDIN Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting